۴ پاسخ

من شنبه باید ببرمش بزنه 🥲

پسر من زد خیلی راحت بود تب نکرد درد خیلی کم داشت

آره زدم خیلی سبک وراحت بوداصلاتب هم نکرد

برپسرمن خداروشکر خیلی خوب. وسبک بود فقط پاهاش دردمیکرد

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 ۱ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی
مامان دلی و دلا مامان دلی و دلا ۱ سالگی