۳ پاسخ

سلام من امروز صبح زدم هر ۴ ساعت ایبوپروفن میدم
خداروشکر فعلا زیاد اذیت نشده فقط درد داره یکم نق میزنه و بغلمه

یه مقدار سنگینه.حتما استا سر وقت بدین

نه زیاد ولی واکسن سنگینیه تا۲۴ساعت

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیمون مامان امید زندگیمون ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی