۱۲ پاسخ

مامان ملورین از تجربه واکسن بگین من هنوز نزدم
میگن خیلی سنگینه

قطره بهتره
شربت باید ۶سی سی بدی دخترمن همشو تف میکنه
ایشالا سبک باشه عزیزم❤️❤️

همون قطره دوبرابروزنش خوبه،من اون هفته زدم،تاسه روزی تب داشت ولی باقطره کنترل میشد،حوله سردنزاشت بزارم ولی روزبعدباسشوارگرفتم به پاهاش

من یکشنبع زدم و قطره دادم تبش انچنان بالا نرفت بی حالم نبود ولی درد پاش روز اول ‌واکسن زیاد بود همش میگفت درد امااا متاسفانه از همون روز تاالان بدغذا هیچی نمیخوره

متنفرم از ۱۸ ماهگی هفته پیش زدم‌پسرم مریض شد بعدش بعد اخلاق شد بهونه گیر پدرمو در آورده
من بهش قطره پاراکید دادم با پاشوییه کردم

رفتم داروخونه بهم قطره دادن گفتن شربت ۲ سال به بعد با قطره هم خدارا شکر اوکی شد

من قطره دادم اوکی بود

من از مرکز بهداشت پرسیدم قطره یا شربت گفتن قطره دو برابر وزنش بده

چون واکسن سنگینی هستش بهتره شربت پاراکید یا پروفن حتما تو خونه داشته باشی. پسر من قطره پاراکید اصلا تبشو پایین نمی‌آورد

من هنوز قطره میدم دکترش میگه تا دوسال قطره اوکی

بالای یکسال دیگه شربت .
چون من رفتم پلارژین بگیرم فقط بالای یکسال باید شربت بگیری تا اثرش بیشتر باسل

سوال منم هست . چون منم دوهفته دیگه باید ببرم

سوال های مرتبط