۱۰ پاسخ

والا یه برگه بیمارستان بمن داد همون بردم ثبت احوال با شناسنامه خودم و شوهرم یساعت بعدش شناسنامش داد

پیامک نمیاد از بیمارستان هنگام ترخیص شناسنامه رو صادر میکنن ازبیمارستان پیگیرشو

باید بری زایشگاه شناسنامه خودت اقات کارت ملی خودت اقات ببری بهت کد میدن میری ثبت احوال ی روزه میگیریش

ما کد رو بیمارستان بهمون داد
پیامک نیومد

پیامک نمیادک
همسرمن ی ساعته رف گرف برگش

ما رفتیم ثبت احوال گرفتیم بیمارستان ک نمیده

بایدازبیمارستان گواهی ولادت بگیری وببری ثبت احوال

شناسنامه رو همون روز خود بیمارستان صادر کرد برای بچه منو،مگه اینکه محل زندگیت و بیمارستانی که زایمان کردی جدا باشه

پیامک نمیاد که میری یه ساعته میگیری برمیگردی

پیامک چی؟

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی