برا شناسنامه چجوری اقدام کردین؟

۳ پاسخ

ی کد از بیمارستان ارسال شد روی گوشی با همون رفتیم ثبت احوال

گواهی گرفتیم از بیمارستان دستی بردیم ثبت احوال چون سامانه ها قطعه اوناهم دستی شناسنامه میدن ولی کد ملیش فعلا تو سامانه ثبت نمیشه

با گواهی ولادت و شناسنامه پدر مادر باید برین ثبت احوال

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد