برو ثبت احوال
گواهی تولد بیمارستان بهتون میده
اون گواهی با شناسنامه خودت و همسرت میبرید ثبت احوال
همون روزم شناسنامه بچه میدن
بیخیال شو بزا شوهرت پیگیر شه تازه زایمان کردی خب
اهواز ک خود بیمارستان شناسنامه میده
یامیتونی از کافی نت ثبت نام کنی پست میشه دم درخونه
اداره ثبت احوال
بایدبرین ثبت احوال گواهی ولادت میخادازتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.