بچها برا شناسنامه کجا باید اقدام کنم؟؟ چجوریه روندش

۷ پاسخ

برو ثبت احوال

گواهی تولد بیمارستان بهتون میده
اون گواهی با شناسنامه خودت و همسرت میبرید ثبت احوال
همون روزم شناسنامه بچه میدن

بیخیال شو بزا شوهرت پیگیر شه تازه زایمان کردی خب

اهواز ک خود بیمارستان شناسنامه میده

یامیتونی از کافی نت ثبت نام کنی پست میشه دم درخونه

اداره ثبت احوال

بایدبرین ثبت احوال گواهی ولادت میخادازتون

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی