وای هدا موندمچرا این همه سقط زیاد شده اونمتو هفته ۸ تا ۱۰ 😔منم ۱۵ بهمن کورتاژ شدم به خاطر ایست قلبی
منم دوتا سقط در اثر ایست قلبی داشتم سعی کن حتما پیش پریناتولوژیست بری برات ازمایش بنویسه که خدایی نکرده دفعه بعدی برات مشکل ایجاد نشه
اره بخور
بسم الله اجی از کجا فهمیدی کی گفته😭😭خدانکنه
چ علائمی داشتی سونو اول ضربانش چند بود
در اثر تیرویید؟
وای برای چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.