خرما خاصویی که ریز وخوشمزه میشه
خرمای خاصویی رطبش هم خیلی خوشمزه است
اینجا خرما خیلی گرونه اصلا نگم برات
اون ریزا اسمشون خرما خاصویی
من کبکاب خریدم دوکیلو ۴۰۰خورده آیی خیلی خب بود حتی یه دونه ام خراب نداشت
دبروز بوشهر گرفتم ۲۰۰ عالی بود
خرما خنیزی بوده شاید
کیلو ۲۰۰
۳۰۰ هم هست
من بلوار قرنی گرفتم کیلو ۲۰۰ عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.