۵ پاسخ

من دستی مارک خوب خریدم واقعا عالی بود عیذی۱۴۰۰

من دستی گرفتم مدل لاولی ۲۸۰
ولی به درد نمیخوره با دست سریعتر دوشیده میشه یا شایدم من بلد نیستم

برقی ۶ماه پیش خریدم ۲۵۰۰ ولی خداروشکر سینمو گرفت
اگر میخوای که میفروشم

دستی ۷۷هفت بدرد نمیخوره

من اوایل زایمان گرفتم هم شیردوش هم رابط خیلی تلاش کردم نوک سینم دربیاد برای شیردهی ولی نشد کاش میشد براتون بفرستم

سوال های مرتبط