۷ پاسخ

من دو تا الترا دارم دونه ای ۴۲۵ میدم

۶۷۵ آزاد
با کد ملی ۴۲۵

گلم نان الترا میدی وزن دهیش چه جوریه

منم نان میدادم قبلانم این قیمت ک شما گفتی نبود نمیدونم والا

چقدر گرون
قبلا چقدر میگرفتید؟

ای وای خدایاااا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️کجا داریم میریم واقعا

شیرخشک ۷۵۰ هزار؟؟؟

سوال های مرتبط