۳ پاسخ

برای منم راحت میخوره. از پپتی بهتر میخورش

من امروز برای اولین بار دادم بهش، شیرین نکردم راحت خورد، حالا نمیدونم چون خیلی گشنه بود خورد یا چون تاحالا شیرخشک نخورده

دکتر بمن گف ی حبه قند و یکم گلاب بزن

سوال های مرتبط