سلام مامانا هوس جیگر مرغ کردم میتونم بخورم🥲

۹ پاسخ

اصلا خوب نیست

چقدر عکس پروفایلت قشنگه
چجوری درست کردی جانم؟❤️

جیگر مرغ منبع بیماری هست و تمام بیماری های مرغ رو به جیگر مرغ جذب میکنه

نخوری بهتره.هم بخاطر آهنی که داره، هم ممکنه آلودگی داشته باشه مریض بشی،

ویتامین آ زیاد داره توی ۳ماه اول خوب نیست حتی باعث سقط هم میشه

جیگر مرغ برای ادما عادیم بده چ برسه باردار

منم اوایل بارداریم هوس کردم ی بار خوردم اونم زیاد چندشب پیشم چندتکه خوردم . بنظرم ی بار اشکالی ندارد چون هوس کردی باید بخوری دیگه

ن خوب نیست

انگار جیگر مرغ دوسه تاش در حد رفع هوس طوری نمیکنه بازم تحقیق کن و از خانومایه دیگه بپرس جیگر گوسفند بخاطر گرمی زیادش بده و اینکه بخاطر ویتامین a

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری