خودت داد زدی یاد گرفته باید داد و جیغکنی. سعی کن دیگه تحت هر شرایطی سرش جیغ و داد نکنی خودش کم کم خوب میشه. پسر منم اینجوری شده بود خواهرم گفت تقصیر خودته دیگه رعایت کردم خیلی بهتر شده. رعتار بچه آینه ی پدر و مادره. یه چیز دیگه هم هست فهمیده جیغ بزنه کوتاه میای به خواستش میرسه باید بهش بی اعتنایی کنی اگه کار بدی کرد و گفتی نه و مثلا متوقفش کردی یا اون چیزو ازش گرفتی جیغ زد محلش نزاری ببری حواسشا به کار دیگه پرت کنی تا از سرش بیفته
ماشاالله
جیغ و داد رغتی به رفتار شما نداره .
این حرکت خودش غریضی هستش بچه میخاد زبون باز کنه نمیتونه حرف بزنه مجبوره جیغ بکشه و داد و حتی سرشو به جایی بکوبه یا شما رو بزنه .همه ی این رفتارا تا ۲ سالگی طبیعیه .عزیزم خودتو اذیت نکن .
عذاب وجدانم نداشته باش.
عزیزم یکمی حوصله به خرج بده واقعا سخته من یه پسر6ساله دوقلو دختر دارم واقعا سخته درکت میکنم ولی حوصله کن بچه ها جز ما پناهی ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.