۳۸ به بالا
بزار اگه چیز دیگه ای نداری
بله کامل
یه سوال برای خود شهرکرد هستین؟
اگه تبش با شربت استامینوفن پایین نمیاد شیاف بزنید
ولی خب اگه دردسترس ندارید شربت وتبش ۳۸به بالا هست استفاده کنید خدای نکرده بالاتر نره
درکنارش ازپاشویه آب ولرم با گلاب یانمک
وپیاز کف پاهاش هم میتونید استفاده کنید
چنده الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.