۴ پاسخ

واکسن ها

مامان تیام نمیدونم چرا تاپیک های قبلیت برا نیومد تا الان
عزیزم تحت هیچ شرایطی ارامشتو بهم نزن
بخدا اون بچه بیشتر از هر چیزی نیاز ب ارامش داره و خوده تو هم همینطور
بمون سر زندگیت و هر چی باعث میشع زندگیت بهم بریزه بزن کنار تا ب ارامش برسین بچتم ول نکن هیچوقت
من خودم حتی یه ثانیه بچمو دست باباش نمیدم حتی اگه بخوان ب زور ازم بگیرنش هم نمیزارم. چون اون بچه حق ماعه
والا بجز یه تخم ریزی ک اونم لذتش براشون بود دیگه هیچکاری نکردن
ما ۹ماه داخل شکم
تا ۲سال شب نخوابی و بقیه شم ب کنار
الکی ندش دست اونا . اون بچه باید با تو بزرگ بشه حالا ب هر قیمتی ک شده

میداری رو شکمشون گرم شه برا کولیک و نفخ عالیه

واکسن ک میزنی باید کمپرس سرد و گرم بذاری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن و میثم مامان امیرحسن و میثم ۷ ماهگی