۵ پاسخ

سلام عزیزم منم از این کیسه اب گرم گرفتم شما چه جوری گرمش کردی؟

مگه همه کیسه آب ها مث هم نیستن؟!

من آب‌جوش میریزم توش استفاده میکنم

دوستان مدل ژله ای هست

با اب داغ پرش کن

باید داخلش ابجوش بریزی

سوال های مرتبط