۱ پاسخ

دکمه رو شار بده صبر کن Lo رو ببینی بعد بزار زیر بغل نوزاد تازمانی ک بوق میزنه نگهدار هر درجه ای رو نشون داد دمای بدن نوزاده تا ۳۷ موردی نداره ۳۷ ب بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی