۲ پاسخ

روشن کن بزارش زیر بغل بچه .بعدا خودش میره بالا اعدادش خوب که ثابت شد تب بچه صدا میده بعد بخون اعدادش اگه زیر ۳۷ و ۲ یا ۳ باشه نرماله تبش اگه بالای ۳۷ و ۵ باشه یه کوچولو تب داره

بزار زیر بغلش

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی