سلام خانما این تب سنج را چجوری استفاده کنم

تصویر
۳ پاسخ

واسه من خیلی طول میکشه تا بوق بزنه ولی اول دکمشو بزن روشن ک شد بزار زیر بغلش نگهدار صبر کن تا بوق بزنه

دکمشو بزن جایی ک میخای بزاری بزار زیر بغلش مثلا نگه دار یک دیقه بوق میزنه عددش ثابت میشه

اون دکمه گردن رو بزن نوک فلزیش رو بزار زیر بغل نوزاد بوق زد بردار اون صفحه درجه رو مینویسه

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 مامان مهرسانا👨‍👩‍👧 ۱۶ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی