۵ پاسخ

عزیزم دکمه روبزن روشن بشه یازیربغلش یازیرزبونش خودش بعدیه دیقه زنگ میخوره میتونی برداری

دکمه رو که زدی بزار زیر بغلش

روشن کن وقتی کلمه low اومد بذار زیر بغلش ۳۷ ب بالا تب داره ینی

زیر زبونش نمیذارن نه؟

زیر بغل بذار و دستش بگیر تکون نده بعد یک‌دقیقه بردار

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی