این تب سنج هارو چجوری باید استفاده کرد؟

تصویر
۳ پاسخ

زیر زبون هم میشه

روشن کن نوکش رو بزار زیر بغل بچه دمای بدنش مشخص میشه

دکمشو بزن روشن شد بزار زیر بغلش خودش دما رو گرفت سوت میکشه بعد ۵تا به عدد آخریش اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی