سلام خانما به نظرتون اسم مهدا قشنگه؟

۶ پاسخ

آره خیلی

قدیمیه اسمایه قشنگتری هم میشه پیدا کنی

خیلی اسم قشنگیه تو قرآن هم اومده

با احترام به نظرم قشنگ نیست مهوا خیلی بهتره

عاااااااالی، از نظر من بهترین اسمِ، خودمم میخوام بذارم رو دردونه ام😍💞

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان کنجدمامان🩷💓🩷 مامان کنجدمامان🩷💓🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان نورسا مامان مامان نورسا ۱ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان باقلوا مامان باقلوا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری