سلام به نظرتون اسم دلارز قشنگه😍

۷ پاسخ

خواهر دیشب تا صبح فقط خواب میدیدم که بقیه هی بهم میگن اسم دخترمو دلارز بزارم
یعنی دیوانه شدم ها🤣🤣🤣

عالیهععع

اره عزیزم

من اگر بچه م دختر میشد مبخواستم بزارم الارز

قشنگه ❤️

نه قشنگ نیست

خیلیییی قشنگه ک😍اگر کسی نگه دلا، یا رز.. کامل تلفط بشه زیباست😍❤

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نورسا مامان مامان نورسا ۱ ماهگی
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان باقلوا مامان باقلوا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری