۸ پاسخ

سلام من همینو خریدم چندماه قبل فکر کنم ۶۵۰

۷۵۰ حدودا

مامانم خریده برا آیدا 800تومن ترکیه س دو طرفه

تابستون من واسه دخترم گرفتم ۵۰۰

من نوزادی ۹۰۰ گرفتم نوجوانی ۱۵۰۰

نوزادی رو 850 گرفتم. فکر کنم همین سایزه
ولی نوجوانی از 1300 تا 3000

من 700خریدم

گرون نیست
من ۴۸۰ ۳۲۰ ایناهم دیدم ولی گرون ترم داره بستگی ب جنسش داره

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۷ ماهگی