برا الینا سایز دو میبندم کوچیکه و رد میندازه و نشتی میده
فک کنم باید سه ببندم ولی از آنجا که سه بسته و نیم سایز دو دارم نمیدونم چیکار کنم🥲
من 2 فقط یه بسته تعداد زیاد به دردم خوردم تموم که شد 3 گرفتم
2 زیاد استفاده نمیشم 3 خیلی استفاده میشه
بستگی به بچه داره. به نظرم ریسکه. شاید استفاده نشه.
پسر من روناش بزرگ شده. چند روز دیگه میشه سه ماهه. تا حالا دو بسته سایز سه استفاده کردم.
تازه پسرم زیر سه کیلو بدنیا اومد. از سایز صفر شروع کردم.
بستگی به بچه داره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.