۷ پاسخ

دقیقا

اره عزيزم كاملا طبيعيه.هيچ راهكاری ام نداره. با ورزش هم درست نمیشه چون سینه بافتش از چربیه و با ورزش سفت نمیشه.فقط میتونی عضلات بالاسینه رو فرم بدی

من شدم

آره 🥲

منممم حالا تصمیم دارم بزرگتر که شد برم باشگاه چون من یه دوقلو دیگه دارم اونا چهارسالشون حداقل یکم بزرگتر شه که کوچولو رو بزارم پیش مامانم خودم برم باشگاه بچه ها که میرن کلاس

کسی راهکاری داره؟

خودمم به شدت لاغر مردنی شدم

سوال های مرتبط