۱۲ پاسخ

من چهار وغده میدم با قاشق،یه هفته با شیشه دادم نزدیک بود سینه رو ول کنه

من بچه اولم تا شیشه میدادم سینه رو ول می‌کرد بچه دومم از اول هم شیشه هم سینه می‌خورد اصلا واسش فرقی نداشت

من با قاشق چایخوری شبا میدادم دیگه نزدیکی یک ماهگی با شیشه دادم
الان سینه رو انتخاب کرده ولی بازم زورکی شیشه رو بهش میدم

من دوبار یکی ظهر یکی شب موقع خواب بهش میدم

روزی یه وعده بعد روزی دو وعده بعد هم روزی سه وعده کردم تا هشت ماه طول کشید که به سه وعده رسوندم هرچی وعده شیر خشک و بیشتر کنی ول میکنه

شبا میدم یکبار

من شبا ی وعده میدم

من کم میدادم شیرخشک رو بهش در آخر سینه مادرو انتخاب کرد دوتاشو همزمان نگرفت

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

توی خواب بهش میدم فقط
روزی ۲ بار
ظهر و شب
البته زوده هنوز برای قضاوت
میگن ۳ ماهگی یه دفعه ول میکنه
منم میخوام دیگه ندم🤦🏻‍♀️

والا با قطره چکون میدادم بازم ول کرد

من روزی یه وعده میدادم اونم شب

سوال های مرتبط