۱۰ پاسخ

فقط شبا میدم 60 تا نصف شب

من نمی‌دونم چرا هر موقع شیر خشک میدم یبوست میشه اذیت میشه گریه می‌کنه

دکتر به من گفت شیر خودت بده هر زمان سیر شد نیم ساعت بعدش بهش بده و اینکه وقتی خواب توی خواب بهش شیر بده تو تاریکی سینت ول نمیکنه بیدار نباشه

من سینمو میدم درکنارش با قطره چکون شیر خشک میریزم کنار سینم بااون میخوره 😂
دوبار شیشه دادم دیگ سینمو میخورد

بچه من روزی سه وعده خشک میخوره نه ول نکرده

من روز در میون ۳۰ تا میدادم
دکتر گفت دیگه نده
سینه رو ول می‌کنه
ولی هنوز که ول نکرده

دختر من هردو رو‌ میخوره

بچه من هر دو رو میخوره نه ول نکرده

شما کمکی میدین؟؟؟

سوال منم هست🥲

سوال های مرتبط