۱۰ پاسخ

راستی من از همون اول قطره شیر افزا گرفتم همش می‌خوردم بگیر بخور یه مدت بعدش دیگه لازمت نمیشه سینه هات قشنگ ب شیر می افتن

من سه روز اول شیر نداشتم شیر خشک با سرنگ میدادیمش آغوز خانم قطره قطره جمع میکردم با سرنگ میدادیمش از روز سوم به بعد دیگه سینه هام شیر کرد شیر خودم میدوشیدم تو شیشه میریختم‌میدادمش. چون هنوز خیلی کوچیک‌بود فکش جون نداشت سینمم نوک نداشت نمی‌تونست بگیره تا وقتی که خوب یکم جون گرفت سینمو تونست بگیره از وقتی میگیره هم‌نوکش بهتر شده
خلاصه که من هم شیر خشک دادم اوایل هم شیشه ولی سینه هم گرفت الان فقط سینه میگیره راحت نگران نباش بده بچه گشنه نزار

خواهرشوهرم دخترش ۴ ماهشه، ترکیبی بهش میده
شیرخشک آپتامیل میده چون بدمزه‌اس شیر خودشو بیشتر دوست داره ول نکرده

من چندروز گهواره م قطع بود ،نبودم زمان دنیا اومدنش ،الان بهت تبریک میگم ایشالا دانشگاه قبول شدنش رو جشن بگیری عزیزم😍❤️

اخی عزیزم مبارکه
شیر خشک. نده من دادم پشیمونم 😔

من پسرم تا یک ماه هم شیر خودمو می‌خورد هم شیر خشک ولی بعدش دیگه شیر خودمو قبول نکرد به نظرم اگه شیرت خوبه فقط شیر خودتو بده من الان پشیمونم

من ۳روزه شیر خشک کمکی میدم شیر خودم هم میخوره خدا رو شکر

هنوز ک ول نکرده 😅
من شبا یکی نهایت دوبار شیرخشک میدم ک قشنگ سیر شه بخوابه

از بغل سینت با قطره چکون شیر خشکو بریز دهنش، از شیر خودت زده نمیشه

ت خاب شیرخشک بده

سوال های مرتبط