این شربت خوبه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عالیه

من اینو میدادم پسرم اسهال میشد
ایمونس میدم بهش از ایمونس خیای راضیم
می‌دونی که در سال ۲تا بیشتر نباید بدی

دکتر دختر منم نوشته

اره خیلی خوبه
دکتر هانا هم گاهی اوقات می‌نویسه براش

عالیه

سوال های مرتبط

مامان محمد و هانا.🤰 مامان محمد و هانا.🤰 هفته هفتم بارداری
مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی
مامان مامان دایان مامان مامان دایان ۳ سالگی