سلام خانوما برا سرفه شربت چی خوبه؟

۴ پاسخ

بارهنگ بجوشون بده عالیه ابه رو اتیش

پدی کاف
آیورامی

خب بستگی داره سرفه اش چطوری باشه

من شربت عسل پدیا بست میدم خیلی عالیه محشره

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی