۶ پاسخ

اره من روزی ۲ و نیم سیسی میدم خیلی خوب میخوره دنیز

آره، خیلی خوبه ،روزی2.5سی سی

ببخشید این با Wellchild چه تفاوتی داره؟ آهن دارن هردوشون؟ دندون خراب نمیشه؟

بچتون کم خونه

اره من دادم‌ خوبه

اره من دادم.

سوال های مرتبط

مامان کوثر وکیانا مامان کوثر وکیانا ۳ سالگی