قندمو گرفتم دوساعت بعدغذا۱۴۳زیاده؟

۵ پاسخ

عزیزم قند 2 ساعت بعد وعده باید زیر 140 باشه
شما شیرینی جات و نوشابه و ماکارونی و فست فود و حذف کن صددرصد قندت برطرف میشه
برنج هم فقط 5 الی 7 قاشق بخور
چون دیابت برای جنین خطرناکه مخصوصا شما که تازه اول راهی

بله رفته بالا

باید زیر 120 باشه

بله زیاده

برای دوساعت کمی بالاست به دکتر بگید بهتره حالا بستگی داره میگن تحرک زیاد در این تایم هم قند رو افزایش میده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته هفدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری