خانما قندمو زده۹۵ خیلی خطرناکه؟

۲ پاسخ

منم ۹۳.ولی خود مرز هستیم سعی کن شیرینی جات کم کنی.البته من یهو آزمایش داده بودم.اَرده شیره خورده بودم نصف شب🤒🤦‍♀️در کل مرز هستیم رعایت نشه دیابت بارداری هم درکنین است🤭

کدوم قندت؟
اگر ناشتا ۹۵ هستی باید شیرینی و شکر مصنوعی حذف کنی.
برنج و ماکارانی محدود
نان هم فقط جو یا سنگک
میاد پایین و کنترل میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولوی‌من مامان فندق کوچولوی‌من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته پانزدهم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته هفدهم بارداری
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری