نه عزیزم خطرناک نیست منم داشتم جذب شد بدون دارو شمام به دکترت بگو یا شیافی چیزی میده یاهم میگه خودش جذب میشه فقط نزدیکی اصلا نداشته باش
ن نترس فقط باید استراحت مطلق باشی که رفع بشه به خونریزی نیفتی
یعنی هم جنین دیده شده، هم ضربان قلب خوب بوده
یعنی یک هماتوم کوچک زیر جفت/اطراف کیسه بارداری دیده شده.
یک فیبروم کوچک هم وجود دارد
ن عزیزم خطرناک نیست نگران نباش هماتوم کوچیکه فقط در حد پیگیری لازمه ولی اگه لک بینی داری یا درد شکمی داری حتما به دکترت خبر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.