سلام خانما سنو من هماتومش خیلی خطرناکه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم خطرناک نیست منم داشتم جذب شد بدون دارو شمام به دکترت بگو یا شیافی چیزی میده یاهم میگه خودش جذب میشه فقط نزدیکی اصلا نداشته باش

ن نترس فقط باید استراحت مطلق باشی که رفع بشه به خونریزی نیفتی

یعنی هم جنین دیده شده، هم ضربان قلب خوب بوده

یعنی یک هماتوم کوچک زیر جفت/اطراف کیسه بارداری دیده شده.

یک فیبروم کوچک هم وجود دارد

ن عزیزم خطرناک نیست نگران نباش هماتوم کوچیکه فقط در حد پیگیری لازمه ولی اگه لک بینی داری یا درد شکمی داری حتما به دکترت خبر بده

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین وهستی مامان حسین وهستی ۵ ماهگی
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری