سلام این سنو خطرناکه یانه

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم هماتوم که اکثرا دارن ، قلبشم هنوز زوده طبیعیه تشکیل نشه دو هفته دیگه بری تشکیل شده

گفته ضربان نداره
و هماتوم داری گلم
آخرین پریودت کی بوده

خیلی تاره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته پانزدهم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان‌تودلی مامان مامان‌تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ سالگی
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری