سلام
امروز رفتم سنو تشکیل قلب
این میموم دیگه چیه ؟ خطرناکه ؟

تصویر
۵ پاسخ

انشاالله که چیزی نیس اصلا استرس نداشته باش الکی ،برات خوب نیس

گلم کجا رفتی سونوگرافی

فیبرومه عزیزم
مشکلی نداره ، دکتر بهت شیاف میده
از من 75 بود

میوم فیبروم رحمه

توده هست عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته نهم بارداری
مامان دیانا 🫶♥ مامان دیانا 🫶♥ ۲ ماهگی
مامان 👑 🧿💙 مامان 👑 🧿💙 هفته بیست‌وششم بارداری