نینی کدومه؟!
این اولین سنو که واسه تشکیل قلب رفتم🥹

تصویر
۵ پاسخ

اونی که حالت دایره کوچک هست کیسه زرده هست و اونیکی نی نی کوچولو ❤️

عزیزم ایشالا بسلامتی واسع منم دعا کن
چند هفته رفتی سنو عزیزم من خیلی میترسم برم نمیدونم کی برم سنو

داخل اون سیاهی ( انگاری یه چیز دوتا نخود و لوبیا بهم وصلن) اون جنین هست

ای خودا🥹😍

فسقلیییییی
سالم باشه قشنگم🥹😘

سوال های مرتبط

مامان دیانا 🫶♥ مامان دیانا 🫶♥ ۲ ماهگی
مامان فندوق👼 مامان فندوق👼 هفته هجدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هشتم بارداری