خداروشکر عزیزم
خداروشکر 😍
طبق پریودیتون ۷هفته و ۲روز بودین و قلب تشکیل شده بود؟
به سلامتی برامنم دعا کن چندروز دیگه میرم
مبارک عکسش بزار😍😍
چند هفته هستی عزیزم؟ من هنوز نرفتم میترسم برم هنوز تشکیل نشده باشه استرس بگیرم
مبارکههه😍
مبارک باشه😍
خداروشکر ایشالا سالم بغلش بگیری
مبارکه عزیزم انشالله همیشه خوشحال باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.