دیروز رفتم سنو نینی کوچولوم قلبش تشکیل شده بود🥹💗
انقد خوشحالم

۱۰ پاسخ

خداروشکر عزیزم

خداروشکر 😍

طبق پریودیتون ۷هفته و ۲روز بودین و قلب تشکیل شده بود؟

به سلامتی برامنم دعا کن چندروز دیگه میرم

مبارک عکسش بزار😍😍

چند هفته هستی عزیزم؟ من هنوز نرفتم میترسم برم هنوز تشکیل نشده باشه استرس بگیرم

مبارکههه😍

مبارک باشه😍

خداروشکر ایشالا سالم بغلش بگیری

مبارکه عزیزم انشالله همیشه خوشحال باشی

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری