خانم ها سنو واژینال درد داره یانه؟

۹ پاسخ

ن اصلااااااا

اصلااااااااا

من ۲بار انجام دادم و درد هم نداره

نه عزیزم اصلا

نه باباااااا کی گفته😐

ن درد نداره

نه عزیزم اصلا داخل نمیکنن برای باردارو نهایتا یک سانت داخل بشه

سلام ن

اصلااا

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان .....❤ مامان .....❤ ۲ ماهگی
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند مامان ♥️👣 مامان قند مامان ♥️👣 هفته هفدهم بارداری