سلام دوستان ببخشید هماتوم ۱۹/۱۱بزرگه یا کوچیک خطرناکه یانه

۵ پاسخ

من داشتم پارسال ۳۴ هفته خونریزی گرفتم زایمان زودرس کرردم

متوسطه، مال من ۲۲×۲۸ بود و خونریزی شدید داشتم، آمپول پروژسترون زدم تا رفع شد

منم تشکیل قلب رفتم اینو گفت

نزدیک دوسانته نترس منم داشتم یک سانت بود دیگه نمیدونم خوب شده یا ن

۱۹ میلی؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین ❣️ مامان امیرحسین ❣️ هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان‌تودلی مامان مامان‌تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلوچه مامان آلوچه ۷ ماهگی