سلام دوستان
هماتوم خطرناکه ؟
شما هم داشتید ؟

تصویر
۴ پاسخ

اره عزیزم منم داشتم برای من تازه بیشتر هم بود با شیاف رفع شد خوشگلم خودتو نترسون

انشالله که خطری نداشته باشه ولی خب باید تحت نظر دکتر باشی مرتب و اینکه فک کنم باید حسابی استراحت کنی تا نینی. قشنگتو به سلامتی بغل بگیرید😍با دکترت درمیون بزار

اوو زایمانت چقد مونده تو اذرزایمان مکنی من تو شهریور هه میگم خ مونده کاش فردا زایمان مکردم زود تموم میشد

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل هفته نوزدهم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری