اره عزیزم منم داشتم برای من تازه بیشتر هم بود با شیاف رفع شد خوشگلم خودتو نترسون
انشالله که خطری نداشته باشه ولی خب باید تحت نظر دکتر باشی مرتب و اینکه فک کنم باید حسابی استراحت کنی تا نینی. قشنگتو به سلامتی بغل بگیرید😍با دکترت درمیون بزار
اوو زایمانت چقد مونده تو اذرزایمان مکنی من تو شهریور هه میگم خ مونده کاش فردا زایمان مکردم زود تموم میشد
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.