۷ پاسخ

من دوتا داشتم یکی اندازه مال شما یکی کوچیکتر خداروشکر جفتش جذب شد باید استراحت کنی از فرنگی استفاده کن زیاد راه نرو کار نکن

استراحت نسبی
یا جذب میشه یا دفع

چقدر خوشحال شدم مثبت شدی نبودی همیشه بهت سر میزدم ببینم تاپیک گذلشتی یا نه انشاالله بسلامتی بغلش کنی

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasssi1382

تامیتونی استراحت کن دراز بکش کار سنگین نکن پله نرو فرنگی استفاده کن خیلیا داشتن دفع یا جذب شده صحیح وسالم بچشونو بغل گرفتن نگران نباش عزیزم

نمیدونم در مورد هماتوم زیاد اطلاعات ندارم
منم یکی داشتم بارداری زده بود ۳ میل خودش جذب شد

کوچیکه نگران نباش. پروژسترون ات رو بیشتر میکنه. قلبش تسکیل شد ؟

سوال های مرتبط

مامان گردالو👼 🤰 مامان گردالو👼 🤰 هفته پانزدهم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان آلوچه مامان آلوچه ۷ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری