۵ پاسخ

منم داشتم ولی با استراحت و استفاده از شیاف خدارو شکر بهتر شدم

استراحت و شیاف ولی هفتت خیلی خیلی پایینه حتما برو دکتر
بعد از کجا فهمیدی بارداری آخه هفته اول بارداری هستی

آره منم دارم خسته شدم دیگه مثلا حامله شدیم پریودمون قطع شه هیچی باید خودش به دفع بشه.

خسته شدیم از دست این هماتوم خیلی بده

لخته خون،استراحت فقط

سوال های مرتبط

مامان آریا و آریانا مامان آریا و آریانا هفته سوم بارداری
مامان 👼🏻Vaniya&Nini مامان 👼🏻Vaniya&Nini هفته دهم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری