سلام خانما هماتوم خطرناکه؟باید چکارکنیم

۸ پاسخ

خیلی نترس اکثرا دارن منم داشتم مدام شیاف میزاشتم و استراحت خودش رفع میشه

نگران نباش فقط استراحت کن من هماتوم دارم ولی نه لک نه خونریزی الانم بخاطر استراحت خم و راست نشدن و.. داره خداروشکر جذب میشه

م داشتم مراعات کن چیزی نمیشه

کلمه خطرناک براش جالب نیست ولی
کسایی ک هماتوم دارن خونریزی و لک بینی دارن پس باید تغذیه مناسب و استراحت داشته باشند
نزدیکی ممنوع پله ممنوع پیاده ردی ممنوع استرس ممنوع داد زدن ممنوع
توالت ایرانی ممنوع
تحت نظر دکتر باش بازم میگم ریلکس باش
من پارسال هماتوم داشتم خاهرمم هماتوم داشت دختر عمومم هماتوم داشن من خاهرم از شدت استرس و بالا بودن سطح هورمونمون حرص جوشی شدن ،،سقط کردیم دختر عموم ریلکس بود بچه براش موند هماتومم تا ۵ ماهگی لک بینی داشت الان بچه ۳ ماهشه

شیاف هاتو سر وقت استفاد کن
چون یکی از اقوام ما هم داشت یه هفته نزاشت
بچه قلبش تشکیل نشده بود
نمیخام بهت استرس بدم اینو گفتم که یادت نره داورهاتو

استراحت مطلق و شیاف اونم به دستور پزشکت عزیزم رعایت کن تا میری دکتر دکل نگران نباش در اون حد خطرناک نیست انشاالله به زودی رفع میشه

خطرناک نی اما رعایت نکنی لکه بینی میاره - شیاف زود استفاده کن
برای من بارداری قبلیم رفع شد

استراحت مطلق و شیاف

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل هفته نوزدهم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری