منم دارم انشاالله تا ان تی رفع بشه🥲 دکترگفت شیاف بزارم بااستراحت
نه عزیزم من هماتوم داشتم ولب لکه بینی نداشتم ! رابطه داشتم مهمونم سه بار داشتم چندروزه ! فقط با شیاف تو انتی هیچ اثری ازش نبود
عزیزم تو سونو چند هفته دکتز هماتوم دید ؟؟؟
اگه با دردو لکه بینی باشه تهدید به سقطه
سلام اگ استراحت نکنی و نزدیکی داشته باشی اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.