۷ پاسخ

من دارم و دیشب خونریزی فجیعی کردم ولی خداروشکر بچم سالمه فقط استراحت مطلقم و آمپول و شیاف

من داشتم با ۲هفته استراحت مطلق و شیاف جذب شد

من سونو 8 هفته گفت داری.
استراحت کردم سونو ان تی 13 هفته گفت نداری برطرف شده
استراحت کامل و شیاف. ک البته من شیاف هم استفاده نکردم

من داشتم نمیدونمم جذب شده یا نه دوبار هم خونریزی کردم ولی خداروشکر به لطف خدا اتفاقی نیوفتاد
نترس فقط استراحت کن خوب میشی

سلام ن با استراحت و شیافت خوب میشه

ن رعایت کنی خطرناک نیس من از روزی ک تستم مثبت‌شد داشتم تا الان

من داشتم رو هر دو بارداریم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل هفته نوزدهم بارداری
🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 قصد بارداری