سلام عزیزان کی هماتوم بارداری داره
آیا خطرناکه؟

۴ پاسخ

منم هماتوم دارم ..نه نگران نباش ،شیاف باید استفاده کرد و استراحت .البته بعضی وقتا دفع میشه بعضی وقتا جذب

من داشتم بعد ۳ هفته برطرف شد . شیافت بزار و استراحت کن

من دارم دکتر شیاف پروژسترون داده

باید بری دکتر برات شیاف بنویسه

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و نی نی مامان کیان و نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری