سلام ۵درصد ساک بارداری رو هماتوم گرفته خطرناکه؟

۲ پاسخ

واس من ۷۰ درصد بود استراحت کردم شد ۱۴ درصد اینم ب امید خدا میره تو هم استراحت کن شیاف بزار دوفامد هم ب دکترت بگو اگر گزاشت بخور من میخورم

نه با شیاف و استراحت رفع میشه انشالله
منم هماتوم دارم و شیاف استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل هفته نوزدهم بارداری