خانما هماتوم ۱۰ میل خطرناکه

۸ پاسخ

چیشد ...چیکار کردی ؟؟؟ بهتری؟ لک داری؟

یه سانت هماتوم داری خیلی زیاد نیست ک ولی مراقب باش شیاف میزاری

منو خیلی دعا کن دلم نینی میخواد

کار سنگین اصلا نکن

فقط استراحت کن تا دفع یا جذب بشه نگرانش هم نباش

نه بابا فقدر باید استراحت کنی دکترم باید بری شیاف امپول پرستروژن بهت بده

مرخص شدی از بیمارستان عزیزم؟

چی هس؟

سوال های مرتبط

مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل هفته هجدهم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی