چیشد ...چیکار کردی ؟؟؟ بهتری؟ لک داری؟
یه سانت هماتوم داری خیلی زیاد نیست ک ولی مراقب باش شیاف میزاری
منو خیلی دعا کن دلم نینی میخواد
کار سنگین اصلا نکن
فقط استراحت کن تا دفع یا جذب بشه نگرانش هم نباش
نه بابا فقدر باید استراحت کنی دکترم باید بری شیاف امپول پرستروژن بهت بده
مرخص شدی از بیمارستان عزیزم؟
چی هس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.